fredag den 13. november 2015

Novembers Project Life Kit

Godmorgen alle sammen.

Uhh, så er det i morgen at der er Scrap-a-mania i Roskilde :) Kommer du?
Men indtil da vil jeg vise jer lidt Project Life.


Jeg har haft fingrene i månedskittet, som denne gang er i tre farveskalaer. 
Der er den lyserøde/koralfarvet, den røde tone og den mint/blå - lidt til en hver smag <3

 


Lækre overlays der virkelig beskriver billedets steming.
  

 



Her har jeg vovet pelsen lidt og rykket rundt på overlayet, så der ikke sidder helt lige over billedet som er meningen...
Jah, jeg ved hvad du tænker: Hun er den rene "crime rider" :D 


Det var alt for i dag.
Jeg håber at vi ses i morgen eller søndag.
Rigtig god weekend:)

- Louise -





2 kommentarer:

  1. Lækkert som altid:-) ja vi ses...

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde P.
      Mange tak.
      Jah, jeg har hørt rygtet - glæder mig til at se dig 😍

      Slet