mandag den 9. november 2015

Layout med lækkert kit fra kitklubben

Jeg har lavet et layout med oktoberkittet fra kitklubben. Det var inspireret af halloween, hvilket passede perfekt til nogle billeder fra en halloween fest, jeg var til for et par år siden.





3D rammerne der var med i kittet, har jeg pyntet med glitteret fra kittet. Det giver en super fed effekt. Den ene ramme har jeg brugt rundt om billedet. Den anden har jeg klippet midt over, og brugt ved pynten.
Alle papirkanterne har jeg flosset i kanten med en papirflosser.


Jeg har sprayet en del shimmerspray i en diagonal linje fra øverste venstre hjørne til nederste højre. Endte med at spraye en del mere end planlagt, da misten væltede, da den stod på bordet uden låg.. Så mit layout svømmede i spray i det ene hjørne. For at udligne sørgede jeg derfor at spraye meget i det andet hjørne også.



Det var alt for denne gang..

Husk, at Picturing the World er at finde på Scrap-a-mania i Roskilde i weekenden.. Ses vi? ;)

- Mette







Ingen kommentarer:

Send en kommentar