fredag den 6. november 2015

En kollega fylder år

Godmorgen alle sammen.

I tirsdag havde en af mine mands kollegaer fødsesldag. 
Han skulle have et kort (til hans gave) som jeg fik æren af at lave :)


Jeg stemplede hele arket med mit cover-a-card stempel og min limsværte (versamark).
Dernæst hældte jeg hvid Zing embossingpulver ud over hele arket og sørgede for at hele motivet var dækket af pulver. Jeg varmede pulveret op med min varmepistol indtil det var smeltet over det hele.

Efter det, kom jeg gelatos (lilla, sort, grå og sølv) på mit underlag, sprøjtede godt med vand på det malede område og kørte derefter mit ark igennem farverne. Den embossede side skal være nedad, for at få farve på forside. Dette gjorde jeg indtil jeg var tilfreds med farvefordelingen. Jeg sluttede af med at køre kanten igennem det resterende farve.



Billerne er en wood veneer (træpynt) som har fået et lag sort gesso.


Kortets bagside - med reklame :)


Det var alt for i dag.
Håber I får en dejlig weekend.
- Louise - 

P.s Så er der kun to uger til Scrap-a-mania <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar