torsdag den 19. november 2015

Die Namics - Postage Stamp Stax

Til kortet i dag har jeg brugt Postage Stamp, fra Die Namics til de vigtigste elementer på kortet.
Ud over dette har jeg brugt mønsterpapir fra October Afternoon "Summertime" - selv om at det just ikke er sommer udenfor havde serien flere ark som passede perfekt til et bestillingkort til et sølvbrudepar.
Men her er kortet i hver fald:


Jeg har brugt 'Backyard Lights' til det bagerste mønsterkarton, som dækker hele kortfronten.
Dernæst har jeg lagt at lag vellum imellem, får at skabe lidt balance mellem de to møstrepapir. Jeg har skåret den ud med Mama Elephant - Basic set, for at få stikningerne i kanten.


Som det øverste mønsterark har jeg brugt 'Blue Skies', jeg har brugt Postage Stamp dien, til at skære det ud.


Jeg har brugt Neenah Extra Heavy cardstock til basen for navnene, samt de små bomuldblomster (die), og som en lille detalje har jeg stemplet datoen på vellum, som er lavet til et lille 'mavebælte'. Hjertet mellem navnene har jeg pyntet med lidt sølv-stickles. Bag navneskiltet har jeg også brugt lidt sølvtråd som en lille detalje.


Jeg har brugt 'Hollyhocks' dien fra IO for at give kortet lidt romantik, og som den sidste prik på kortet har jeg sat lidt pallietter på, hvor jeg også har sat en halvperle i midten.

Kan I have det godt, denne efterårsdag!
Mvh Sabina

Materialeliste: 

Øvrige materialer er fra den fysiske butik og/eller eget stash:
Datostempel
Sølvpalietter
Halvperler

 Odensevej 165, Skallebølle, 5492 Vissenbjerg


1 kommentar: