torsdag den 29. oktober 2015

PTW Design - Banner

Idag vil jeg vise hvordan jeg har brugt PTW Designs skønner banner-die. Nemlig som et navneskilt til min datters dør ind til hendes værelse.


Banneret er lavet i skønne neutrale farver, og med mønsterpapir, hvor der er et hint af guld - lækkert!


 Banneret er let pyntet med wood veeners, palietter og så har jeg brugt liquid pearls til at sætte meget små prikker. Da det er et mindre område at pynte, synes jeg ikke pyntet skulle tage opmærksomheden fra selve navnet.


Et lille close-up billede.


Der er også pyntet med små stjerner. Bag fuglene har jeg pyntet med den fineste guldtråd.
Mellem mønsterkartonet og kvistkarton har jeg lagt en tynd stribe Stickles.

Hvis ikke du allerede har fået fat på dien, kan du enten bestille den i webshoppen, eller du kan besøge butikken når den stiller op i forbindelse med SAM (Scrap a Mania)

Mvh Sabina


Materialeliste + Mønsterkarton og Guldstjerner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar