mandag den 12. oktober 2015

PL-kittet for oktober

Jeg har fået lov til at lege lidt med PL-kittet for oktober. Det er så lækkert med guld i lange baner. :)


Billederne stammer alle fra en studietur, jeg var på i sidste uge. 
Jeg har forsøgt at holde det enkelt ved kun at bruge guld, hvid og sort.

Da der ikke var noget Ø i det medfølgende alfabet, lavede jeg mit eget ved at klippe et stykke af et W og sætte over et O.


Alle de sorte tekster er lavet med min dymo. Derudover er det eneste andet, jeg selv har tilføjet de transparente palietter og hvidt karton. Resten er en del af kittet.


Sommerfuglene er punchet ud med en Martha Stewart punch.


Jeg har brugt det medfølgende acetate med guld prikker til at lave mit eget PL-kort. 
Vær opmærksom på, hvis du bruger acetate, så sidder der typisk en beskyttelses film, som skal pilles af inden, man limer det på sit projekt.


De små ord, der er med i kittet, er gode til at fuldende et simpelt kort.


Jeg har lavet en shaker-lomme, som jeg har lukket med mit Fuse Tool. I lommen har jeg puttet et par af bjælderne, så de klinger, når man vender siden.


Det var alt for denne gang ;)

- Mette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar