torsdag den 22. oktober 2015

Mama Elephant - Playful Pups

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg er STOR fan af Mama Elephant. Men Mama Elephant + hunde - så er jeg for alvor solgt. I familien har vi haft jordens sødeste labrador, Odie, og jeg kunne straks genkende hende i et af stemplerne fra Mama Elephant.
Måske I kan følge mig?


Her er den dejlige hund Odie :)


Og her er det super skønne stempel fra sættet, som bare er klassisk labrador - der er ikke en race der er bedre til at tigge. Når de med deres skønne sind bevæger sig ind i sin ejers hjerte, og med deres store flotte øjne kigger op på en - man kan da ikke andet end elske dem?
Nåh, men tilbage til kortet.
Kortet er et shakerkort, bygget op på en lækker sølvglimmer base af fed karton fra Doodlebug. Selve kortet er to stykker af den scallopformede base, hvo jeg har scooret det ene af stykkerne i toppen, og brugt en stærk dobbeltklæbende tape. Så kan jeg nemlig tape dem sammen - og jeg har et kort. 
Jeg er vild med det grafiske papir, og den lidt stramme opstilling. Så er det nemlig den lille hund der får lov til at være i fokus.
Græsdien, bannerdien og kort basen er alle lavet med dies fra Mama Elephant.


Hunden er skåret ud med matchende die. Til at skabe en ramme om shaker-hullet har jeg brugt to cirkler-dies. Palietterne er neutrale i farverne, så det er effekten der skaber fokus.
  

Teksten er fra sættet Woodland Gifts, også fra Mama Elephant. 
Den lille hund er farvelagt med Copic Markes, som findes i den fysiske butik.

Kan i have det godt - måske vi ses i weekenden til Kreative Dage i Fredericia?


Materialeliste:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar