onsdag den 21. oktober 2015

Kort


Hej
Nu kan man købe løse Project Life kort i den fysiske butik, og hvor er det hyggeligt at bladre igennem alle de fine motiver og mønstre. 
Jeg har samlet en lille stak og vil vise 2 kort af PL kort.



Jeg laver små bunker af 4 -5 kort, som jeg synes passer sammen i farver


Dette kort er lavet af bunken til venstre


Tekste stemplet er fra Impression Obsession, Mini messages stempelsæt og sværten er Archival ink Jet black

 Den skønne label er et mix af Cheery Lynns Royal Scandinavian tag 2 og en stitch label fra Lawn Fawn. Findes i den fysiske butik
Post stemplet er fra et über skønt Tim Holtz sæt



 Til mit andet kort har jeg brugt gips pynt som jeg har støbt i silikone forme. Gips bladene vil jeg pynte med hvid embossing, og da det ikke er nemt at sværte ned i folderne, har jeg fundet min re-inker frem. 

Jeg kommer en dråbe re-inker på min VersaMark pude og dypper en pensel i sværten og pensler Versamark på bladene. Overskydende kommer så ned i puden og den skal jo alligevel have lidt sværte engang i mellem.


Jeg drysser hvid embossing pulver på bladene og smelter med en varmepistol. NB. gipsen bliver meget varm så brug noget værktøj til at holde bladene med.


Det store blad har fået en gang embossing og det lille blad har fået 2 lag embossing, så man kan lege sig frem til lige det look man ønsker.



Stempler på dette kort er fra samme sæt som ved det første kort.


Jeg har fået en ny doily :) 
Den er standset ud i kraft karton og pyntet med hvid/guld embossing pulver.



Den store blomst har fået et lag Shimmer guld



Har du set ALLE de spændende nyheder som er kommet i webshoppen?
Picturing the world deltager på den store messe
Kreative dage i denne weekend,
ses vi?

***Gitte***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar