mandag den 19. oktober 2015

Fødselsdags shaker-kort

Jeg har lavet et shakerkort med fokus på produkter fra Mama Elephant, som laver de skønneste stempler og dies, samt farvelægning med Copics.


De to piger og sommerfuglen er fra stempelsættet In My Heart fra Mama Elephant. Jeg har brugt de tilhørende dies til at skære pigerne ud med. Happy Birthday er fra Photo Bomb fra samme firma.

Kanten med scallops er fra diesættet Basic Set fra Mama Elephant, og cirklen er fra Nellie Snellen.

Baggrunden med skyerne har jeg lavet ved at lave en stencil med en die fra Landscape Trio. Jeg har brugt Distress Inken Tumbled Glass og et Blending Tool til at skabe de blå effekter i skyerne.
Græsset er et stykket hvidt karton, som jeg har farvelagt med Distress Inken Shabby Shutters. Kanten med syninger er fra samme diesæt, som jeg har brugt til skyerne. 


Pigerne er farvelagt med Copics. Jeg bruger E50, E51 og E53 til mine hudtoner, samt R20 til kinderne. Den lyserøde kjole er farvelagt med RV02, RV04 og RV04. Hendes hår er farvelagt med E51, E53 og E35. Til den lilla kjole har jeg brugt BV02, BV04 og BV06. Hendes hår er farvelagt med E35, E57 og E59.


Teksterne er stemplet med Versafine Onyx Black og embosset med en klar embossing pulver.
Ovenpå palietterne har jeg puttet en lille smule Stickles i Diamond


Det var alt for denne gang ;)

- Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar