fredag den 30. oktober 2015

Årets til og fra kort

Godmorgen alle sammen.

Med under to måneder til jul, er det vist på tide at få lavet nogle til og fra kort :)
Jeg startede faktisk allerede da vi var på Convention i Middelfart og fortsatte da jeg kom hjem. 

Jeg udstandsede mine tags med Mama Elephant Basic die sæt, stemplede med Mama Elephant Cozy Christmas juletræ og farvelagde med Copics. Jeg pyntede med Liquid Pearls og sequins. Jeg lavede huller i tags'ne med min crop-a-dile hulklipper.

Lyserøde tags til kvinderne og lyseblå til mændene <3




Jeg har brugt disse to farvecombinationer:
Lyserød: RV000 - RV02 - R81
Lyseblå: B000 - B00 - B02


Er muligvis færdig med årets julegaveindkøb :D

Det var alt for i dag.
God weekend.
- Louise -




2 kommentarer:

  1. Super, super lækre til/fra kort! De er lige i skabet, Louise :)

    SvarSlet