torsdag den 17. september 2015

Shakercard - I love You

Jeg elsker at lave shakercards, og derfor er det også hvad jeg deler med jer idag.
Kortet er bygget op som en scene med to søde forelsket kaniner, som sidder og kigger på en smuk solned- eller opgang.


Jeg har brugt Mama Elephant, Landscape trio til at lave de små bakker. 
Kaninerne er fra Mama Elephants Honey Bonny stempelsæt. 
Jeg har brugt de matchende dies, til at skære dem ud.
Til solen har jeg brugt en rund dies.


I shakerdelen er der godt med pallietter og små stjerner :)
For at hele solen skulle virke gul/orange, har jeg sværtet baggrunden med farver fra Hero Arts, Shadow Ink. 




 "I love you" er fra Mama Elephants Purfect Pair. 

Elsker du også at lave shakercard?

Materialeliste:
Mama Elephant, Landscape Trio
Pallietter og stjerne
Overhead
Pallietter og Stjerner (eget stash)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar