torsdag den 24. september 2015

Project Life, Midnight Edition... på kort!

Jeg elsker at lave Project Life, men jeg må nok også indrømme at jeg har mange flere projekt life kort, end jeg nogensinde for brug for. Så hvorfor ikke bruge dem på en anden måde, end den oplagte måde? Med projekt life-kort kan du hurtig lave almindelige kort hvis du en dag har lidt travlt :)


Jeg har lavet tre kort idag, som kan bruges til mange forskellige lejlighed - så læs gerne med.


Jeg har på alle kort brugt Beggie Higgins, Project Life Midnight Edition. 
På dette første kort har jeg brugt to PL-kort. Det ene har jeg delt lige over, og lagt som baggrund. Det forreste kort er blevet hævet med mosgummi.


Den lille ekstra tekst som passer fint sammen med "Hello", er fra Mama Elephant - Pandamonium.
Fjerene er lavet i vellum. Og kortet er blevet pyntet med lidt pailletter.


På dette kort er der brugt 1½ PL-kort. Katten er fra Mama Elephant - Purfect Pair.
Kortet er pyntet med lidt stjerner og pailetter.


En lille detaljer med to bannere, som ligger mellem de to PL-kort.


Der er også plads til et af de mere romantiske kort. Igen er der brugt 1½ PL-kort. For at bryde det meget fine, har jeg valgt at klipse det øverste kort fast med små papirklipse.


Under vellum-banneret ligger der en bånd lavet af transparent/overhead. Det giver en sød og sart detalje. Sløjfen er lavet med Mama Elephants - Basic Set. De små hjerter er fra samme sted og er en del af Mama Elephants - Confetti Die.
Hjerterne har fået et lag Glossy Accent.

Jeg håber at dette har givet dig mod på at lave kort med nogle af de Project Life kort du, måske, har for mange af :)

Mvh. Sabina

Materialeliste:

#1

#2

#3
Transparent/overhead
Papirklips


* linker til lignende produkter


Ingen kommentarer:

Send en kommentar