lørdag den 8. august 2015

RAMME

Jeg har valgt at pynte en ramme og jeg har brugt papir fra to forskellige  My Minds Eye serier
Now and Then og Record It og fra Pebbles har jeg brugt Cottage Living.

Rammen med billedet er en Cabinet Card Frames fra Tim holtz, jeg har valgt at montere et
godt lag 3D PUDER bag på Cabinet rammen så den "stikker" ud af rammen, det giver mulig-
hed for at skifte billedet.

Blomsterne var hvide, men jeg har "piftet" dem lidt op med DISTRESS SPRAY ANTIQUE LINEN,
GLASS GLITTER og et par GIPS ROSER og lidt TRÆPYNT.




































Sådan så rammen ud inden forvandlingen.




                                                     Mange scrap hilsner
                                                                 Lisa..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar