mandag den 17. august 2015

Nyt ugefokus - udfordring lavet af mig

Som et nyt ugefokus tema har jeg lavet en udfordring, som designteamet og jeg vil har forsøgt at løse. Resultaterne vil vi vise jer i løbet af denne uge.

Udfordringen var at lave et layout med mindst følgende:
- vandfarveeffekt
- 2 billeder
- 3 PL- kort
- 4 runde elementer 
- 5 ord i titelen

Det har været super sjovt at arbejde med udfordringen, men det krævede for mig, at jeg tænkte lidt mere kreativt med især den lange titel og det faktum, at jeg skulle bruge 2 billeder. Det er ikke noget, som jeg gør så ofte. ;)


De fleste papirer, klistermærker og bogstaver stammer fra Echo Parks Jack and Jill collection kit.
Billederne forstiller min lillebror klædt ud som dame til sidste skoledag. Derfor forsøgte jeg at finde en balance mellem feminin og maskulin i mine papirer og pynt.


Vandfarveeffekten er lavet med dylusions i røde og grønne farver. 


Awesome er fra et sæt Thickers.

Sweetie-tappen er klippet ud af et PL-kort. Derudover er de andre PL-kort 2 kraftfarvede kort i henholdvis 3x4 inch og 4x6 inch, som jeg har brugt til at skabe lag.
Alle PL-kort stammer fra et Maggie Holmes Mini Kit.


Sommerfuglene, der er punchet med en Martha Stewart punch, er lavet i vellum for at give et let udtryk.


Derudover har jeg placeret palietter sammen med sommerfuglene.


Det var alt for denne gang ;)

I er meget velkomne til at give jer i kast med udfordringen - og vi vil rigtig gerne se jeres resultater! :)

- Mette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar