onsdag den 19. august 2015

Mettes udfordring

Hej

Jeg blev det min tur til at vise mit bud på Mettes udfordring. 


Udfordringen var at lave et layout med mindst følgende:
- vandfarveeffekt
- 2 billeder
- 3 PL- kort
- 4 runde elementer 
- 5 ord i titelen
Puha!!! tænkte jeg, da jeg skulle igang med projektet, men det er skønt at blive udfordret og få presset sig ud på ukendt farvand. 


Bag billederne er der et lille stykke osteklud, som jeg har brugt til matte. Det giver noget lækkert struktur til alt papiret.


Jeg har stemplet med et Cover a card stempel med krakkeleringer og embosset med hvid embossingpulver. Dernæst har jeg farvet med gelatoes og distres ink pads og lade farven løbe ned af papiret. Jeg ville lave en strand effekt, med vandet der løber ind på stranden.


Jeg har brugt Liquid Pearls til små dutter. Liquid Pearls er en perlemorsmaling i små flasker, lige til at lave perler med. Nemt og billigt pynt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar