torsdag den 27. august 2015

Lawn Fawn - Gleeful Garden

I denne uge har jeg prøvet krafterne af i forhold til at bruge masking på kort. Jeg har endelig fået et stempelsæt som jeg længe har ønsket mig. Det er fra Lawn Fawn, og som sædvanlig med en masse skønne elementer. Sættet hedder Gleeful Garden.


Som sagt skulle der bruges en del masking. Husk at stemple og maske de figurer der skal være forrest på kortet. I dette tilfælde de to snegle. Husk også at du kan bruger maskingstykkerne igen, så smid dem endelig ikke ud :)


Jeg har brugt Distress Ink Markers til at farvelægge. Givet sneglehusene lidt Wink of Stella, og efterfølgende et lag Glossy Accent. De hvide prikker på svampene har også fået lidt Glossy Accent.


Teksten er headembosset med hvid. Hele scenen er bygget op i en flere lag for at give lidt dimension.

Da jeg så denne skønne tekst med "snail mail" fik jeg lyst til at skrive et ordentlig gammeldaws brev til min mormor - hvem ville du skrive til?

God dag til Jer.

Mvh. Sabina

Materialeliste:

Hvid kortbase
Hero Arts, white embossing (linker til ZING)
Pallietter
Sort gelpen (til sneglenes øjne)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar