lørdag den 1. august 2015

HELLO HERREKORT


De fleste scrappere har det svært med herrekort, men på det område er jeg ikke
som flest, for jeg elsker at lave kort i det maskuline look og syntes faktisk at der
er så mange muligheder for at skabe lige nettop det rå look.

Til dagens herrekort har jeg brugt papir fra My Minds Eye`s serie Record It.
Jeg har brugt flere forskellige dies
 BRICK FRA DIE-VERSION

CREATIVE CUTS- SEW FANCY FRA MAMA ELEPHANT som er standset ud i KORK

HELLO SCRIPT FRA MAMA ELEPHANT.

Min pynt består af flere forskellige stjerner KORK STJERNER og WOOD VENEER STJERNER
og  KORK PILE.





























                                                     Mange scrap hilsner
                                                                  Lisa.

1 kommentar:

  1. Super lækkert herrekort!
    Og du har fuldstændig ret Lisa - der er du ikke helt som andre. Du er (også) SUPER god til dét der med herrekort!
    God weekend herfra.
    Knus, Anette

    SvarSlet