mandag den 10. august 2015

Good times - layout i glade farver

Jeg har leget videre med det almindelige kit fra juli, og har lavet et layout i glade sommerfarver.


Baggrunden ser desværre lyseblå og grå ud på billedet, men det er i virkeligheden hvid og grå. ;)

Som sædvanlig har jeg lavet titlen gå ind over billedet. Jeg føler, det skaber en god sammenhæng mellem de vigtige elementer på mine layouts.


Sommerfuglene er punchet i glittertapen, som fulgte med kittet. At punche motiver er en god måde at få brugt de sidste små rester på.


Jeg har splattet lidt rundt omkring med Heidi Swapp Color Shine i Gold.


Titlen er fra et sæt Thickers, som Anja har fået hjem i butikken. De er mega lækre! ;)


Det var alt, jeg havde at vise i denne uge.

Håber I nyder sommeren, og ferien, hvis I er så heldige? :)

- Mette




Ingen kommentarer:

Send en kommentar