tirsdag den 4. august 2015

Et enkelt elegant bryllupskort

Jeg elsker at lave enkle kort, som i deres enkelthed er super smukke.

Så da min genbo spurgte om jeg kunne hjælpe med et kort til et bryllup, så ville jeg prøve at holde det helt enkelt.

Kortet er lavet på en base af Hvidt karton, herpå har jeg en sort matte, samt noget lækker hjertepapir fra crate paper. Dette skaber selve basen på kortet. På basen er et brudepar, skåret på mine cameo. Pyntet er en blanding af råt og elegant. Jeg har valgt at binde lidt brunt snor rundt om kortet, og lavet en lille sløjfe. Og som kontrast til det rå snor, har jeg valgt at bruge rhinesten på brudeparet.

Elegant i al sin enkelthed.


E





God aften derude. Skal i mon bruge skybrudsaftenen ved scrapbordet?

*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar