tirsdag den 18. august 2015

En udfordring...

Vi fik en spændende udfordring stukket i hånden af Mette, og så er det jo bare om at klø på med krum hals.

Udfordringen lød således:
Lav et layout med mindst følgende:
- vandfarveeffekt
- 2 billeder
- 3 PL- kort
- 4 runde elementer 
- 5 ord i titelen

Det har jeg fået dette LO ud af.


Jeg har valgt et hvidt stykke 30"*30" karton som min base, og så arbejdet ud fra dette. For at danne en baggrund har jeg brugt Gelatos, som jeg har farvet med henover papiret, og herefter kommet vand på for at få det til at blende sammen.Til lidt ekstra effekt har jeg også brugt en grå mist.

Herefter har jeg valgt 3 pl-kort fra Becky Higgins. For at få lidt mere "papir" at arbejde med, har jeg valgt at skære pl-kortene over, således at der er blevet to dele af hvert kort. Disse kort har jeg brugt bag mine billeder, til at  skabe en form for lag.


Overskriften er lavet med lækre wood veneer bogstaver samt nogle stickers. 
Til sidst er der drysset lidt sorte palietter ud over, til lige at skabe den sidste effekt. 




Har du mon taget udfordringen op?

*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar