mandag den 3. august 2015

Anderledes brug af Project Life kit

Jeg har leget lidt mere med julis Project Life kit fra kitklubben.
Kittet indeholder en masse lækre rammer, og jeg fik ikke alle brugt på mine PL sider. Derfor har jeg brugt de resterende på et layout.


Det eneste jeg selv har tilføjet er det hvide baggrundskarton samt misten, jeg har brugt på baggrunden. 
Jeg har lavet baggrunden med Heidi Swapp Mists i Teal og Tinsel, og brugt "plastik på papir" metoden, som jeg ofte bruger. 
Bag kameraet, hjertet og Insta har jeg sat sølvkarton fra kittet.

Jeg havde ikke flere G'er, så jeg brugte 2 C'er og har lavet stregerne af et Z, som jeg alligevel ikke vil komme til at bruge. En nem måde at lave sine bogstaver om på ;)


Jeg har brugt folien på 3D pilene fra kittet.




Det var alt for denne gang ;)

- Mette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar