tirsdag den 30. juni 2015

Skitseudfordring...

Annette har lavet en lækker skitseudfordring til denne uge. Jeg har prøvet at løse udfordringen, og håber I har mod på at gøre det samme.

Lyset har dog drillet mig lidt her til morgen, så håber at I kan se forbi skyggerne.

Her er mit bud...


Som base til LO'et har jeg brugt et ark lyserødt 30*30" american craft karton. Herudover har jeg brugt lidt rester af papir, som jeg har sat på min baggrund. For at blødgøre kanten mellem baggrund og papir, har jeg smurt lidt gesso på, sådan helt tilfældigt. Som pynt har jeg lavet lidt splats med en grå mist, ligesom jeg har lavet lidt ringe hist og pist med låget fra misten. Desuden har jeg drysset med lidt forskellige palietter, og som prikken over i'et, er der kommet lidt wood veneer stjerner.

Der er egentlig ikke brugt mange ting, men alligevel er der kommet mange detaljer på LO'et.

I får lige et par close ups...




God dag derude... Husk at selvom sommersolen endelig er kommet, så kan det være fint at komme ind i skyggen ved scrappladsen ;)

*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar