onsdag den 10. juni 2015

Glitter butterflies

God onsdag til alle!

Jeg er blevet udfordret til at lege med vandfarve-teknikker og jeg siger jo ikke nej til en udfordring såååå jeg har leget med gelatos, vand og stempler.

De viste materialer findes i den fysiske butik.



 Jeg har brugt Tim Holtz' sommerfugle og Archival ink  Watering Can, som er en grå sværte, hvilket gør motivet mere blødt. Lidt gelato farve ud på et underlag og kom meget lidt vand på, så den bliver flydende, saml farven op med Wink of stella clear (klar glitter pensel) og mal sommerfuglene. Jeg har high lightet med lidt turkis distress ink, på samme måde som gelatos.


På dette billede kan man ane glitteret


I butikken, findes der en blok med burlap papir og det har jeg brugt som matte til mit kort.




Til slut, pyntes med nogle små hvide perler og nogle forsigtige sølv splats




***Gitte***


2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte Gitte, den udfordring har du helt sikkert klaret til UG med X og slange

    SvarSlet