fredag den 29. maj 2015

Project Life Friday

Hej alle sammen.

Så blev det fredag - wuhuu!- og i dag vil jeg vise jer et spread med majkittet. 
Majkittet er indbegrebet af drenget charme men det skal da ikke holde mig tilbage for at gøre det piget :) Jeg har taget fat i den røde farve og prøvet at få den til at dominere.


Jeg har tilføjet en neonrød/orange matte til mine billeder, for at få dem til at skille sig ud fra baggrunden og for at få den piget side ind over samt fordi den passer godt sammen med den røde.


Jeg har brugt samme karton til at udstanse sommerfuglene.
Pyntet med bling (halvperler, sequins (palietter) og roser :)


Trekanterne fulgte med i majkittet.


En lille sløjfe på skateboardet.
Sløjfen er lavet af washitape og herunder viser jeg hvordan jeg har lavet dem.


Jeg har brugt de to stykker tape som vi fik med i kittet.
Jeg har taget den sølvfarvet og klippet den i fire stykker - ikke 100% lige store :)


Jeg har klippet et sort stykke på fire 1,5"/2" (godt og vel 5 cm)
Dette stykker halverede jeg på langs - det skal fungere som bindebåndet på sløjfen.


Derefter foldede jeg (sølv-)tapens sider ind mod midten og hæftede dem fast.
Når man bruger tape, limer det sig fast i sig selv :)



Når enderne er sat fast, klemmer jeg sløjfen sammen på midten og vikler det sorte tape omkring således at sløjfen forbliver en sløjfe når jeg giver slip :)


Og sådan fortsatte jeg indtil jeg løb tør for stykker.
De to små sløjfer er lavet ved at halvere et af sølvstykkerne på langs. 
- Husk at klip lidt af enderne for at få de rigtige propotioner.


De er da fine og super nemme at lave :)

Jeg håber I er blevet inspireret til ikke at være låst fast på et bestemt tema, 
selvom kittet ligger op til dette :)

Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig weekend.
- Louise









Ingen kommentarer:

Send en kommentar