fredag den 1. maj 2015

Bokeh

Glædelig Fredag :)

I denne uge har designteamet fokus på bokeh effekten - som i øvrigt er virkelig fed :)
Her er mine bud:



Hjerterne er fra Just Rite Bokeh stempelsæt som Anja har i den fysiske butik.
Jeg har brugt tre forskellige stempelsværter fra Archival - alle i røde nuancer.
Dernæst sluttede jeg af med lidt sequins og et sentiment.
Jeg kørte kanten af kortet, rundt på den helt røde stempelpude, for at slutte kortet af inden jeg limede det på kortbasen.




Det sidste kort lavede jeg på weekendes Scrap-a-mania.

Vi startede med at farve bagrunden med distress ink. 
Derefter brugte vi en mask/stencil hvor vi kom hvid sværte igennem med vores applikator.
Vi stemplede også med den hvide sværte - hvis du kigger på de hvide cirkler kan du se forskellen. Den store hvid er cirkel er lavet gennem masken og de tre mindre og mere tydelige cirkler er fra stemplet. Grunden til at vi sværter gennem mask og med stempler er for at skabe dybde i vores billede men også for at skabe de klare/uklare punkter.
Til sidst sluttede vi af med et par sorte stempelaftryk inklusiv et sentiment.

Rigtig god weekend.
- Louise -



Ingen kommentarer:

Send en kommentar