mandag den 13. april 2015

Layout lavet til midnatsscrap

I fredags var der midnatsscrap i butikken, og som sædvanlig fik alle vi deltagende et lækkert kit ved ankomsten.
Jeg har brugt en del af det kit, som vi fik, til mit layout.
Det lækre papir med luftballonerne er fra Websters Pages.




Som baggrund har jeg brugt et mønsterark med en mørk træstruktur. Derpå har jeg brugt en 12x12 inch stencil fra Prima. Jeg har påført Texture Paste, som jeg blandede med lidt Distress Paint i Antique Linen. Dette gør, at Pasten passer bedre til mine andre papirer, da de er mere cremefarvede end hvide.



Teksten Morbror er nogle lækre Thickers, som ligner kork. Christian stammer fra et Teresa Collins Sticker Sheet. 


Alle papirkanter har jeg revnet ved hjælp af linealen fra Tim Holtz. Derefter er alle kanter sværtet med Distress Inken i Vintage Photo.



Guld glittertapen er fra American Crafts.



Det var alt, hvad jeg havde at vise denne gang :)

Vi ses næste mandag ;)
- Mette





Ingen kommentarer:

Send en kommentar