lørdag den 11. april 2015

Et herregodt konfirmationskort :-)

Hej Alle

Denne lørdag er det blevet min tur til at blogge.

Og idag, vil jeg vise jer 2 kort forskellige udgaver af kort, som jeg har lavet med den lækre die:



Her kan du se, hvordan det ser ud, når man har samlet den. Jeg har lavet kortet på højkant, så man åbner det op af, men man kan jo gøre det lige som man vil.


Til kortet har jeg valgt at bruge slipset, og lave det i et stykke møsnterpapir, men det fede er at man kan lave det i lige de farver man vil og meget hurtigt opnå et andet udtryk.



Jeg har sat lidt twine i knapperne, så de ser ud som om de er syet.



Jeg har lavet 2 udgaver af dette kort. Det første som et traditionelt kort, og det andet er hvor man åbner kortet ligesom man åbner en jakke.


I dette kort har jeg lavet en lomme indvendigt, som man kan bruge til at komme penge i. Jeg har tænkt kortet som et godt penge telegram til en konfirmation, så her kan man nemt lægge pengegaven til konfirmanden.


Og på dette kort har jeg brugt en butterfly i stedet for slipset.


Mine 2 kort er lavet i sort og hvidt - enormt klassisk, men diesen har et væld af muligheder, og kan varieres i det uendelige. Habitten er fed i nærmest alle farver og vil man skrædder sy et kort, kan man jo hurtigt lave noget på jakken, som taler til den specifikke herre, man har i tankerne.

Jeg håber, I blev inspireret til en anden slags konfirmationskort.

Kan I have en super dejlig weekend.

Anja




1 kommentar:

  1. Den die må da bare på ønskesedlen, jeg har det så svært med herrekort.
    Tak for inspiration(nye behov...) og hav en god søndag :)

    SvarSlet