fredag den 27. marts 2015

this happened

Godmorgen alle sammen.

Så blev det fredag - wuhuu! - og layout tid. 
Jeg håber ikke I lige er vågnet for kan I måske blive en lille smule chokeret over billedet på mit layout... Billedet viser nemlig mig i 9. klasse - hahaha :) 


Oh yes, this happened :)
Jeg har brugt baggrundspapir fra Studio Calico - thataway serien.
Hjerte-papiret er fra Crate Paper - Kiss Kiss serien.
Pile-papiret er fra Gossamer blue - Gramercy Road, Tupelo Ridge,




Jeg har brugt inka-gold'en der hedder Art Silber, som jeg har kommet på mit karton og derefter klippet og udstandset de ting jeg skulle bruge. Jeg har brugt den samme inka gold til at komme igennem min Heidi Swapp mask for at få prikkerne/cirklerne oppe i højre hjørne.

Nedenunder kan I som vanligt se de resterende materialerne jeg har brugt.
God weekend
- Louise



Ingen kommentarer:

Send en kommentar