mandag den 16. marts 2015

Smile


Endnu en uge - endnu et blog indlæg ;)

I dag vil jeg vise et layout, hvor jeg primært har brugt det lækre marts kit fra kitklubben tilsat et par Project Life kort og pynt fra Project Life Value Kittet, der hedder Gold Foil (som Anja lige har fået hjem til butikken).



For at prøve noget nyt valgte jeg, at alle mine kanter skulle sværtes med guld. Jeg har brugt den guldfarvede Distress Stain, som hedder Tarnished Brass, og påført den direkte på papiret med puden.




Til titlen brugte jeg wood veneer bogstaverne fra månedskittet. De fik først et lag hvid gesso for at grunde dem. Derefter brugte jeg Distress Stainen fra før, og påførte et par lag. De sidste to lag påførte jeg ved hjem af min Wink of Stella i clear. Det geniale ved den klare Wink of Stella er nemlig, at man kan bruge den til at farvelægge, ligesom du vil bruge en almindelig vandpensel, men den tilfører den lækre glimmereffekt, som Wink of Stella er kendt for. ;)



Jeg har skabt noget tekstur på mit baggrundpapir ved at bruge Texture Paste gennem en stencil fra Memory Box, der hedder Star Dust. Derudover har jeg lavet splatter med Distress Spray i farven Spun Sugar, Dylusion Spray i farven White Linen og Heidi Swapp sprays i farverne Blush og Gold.




Hjerterne og gulddetajlerne er alle fra Project Life Value Kittet, som jeg nævnte øverst. 





Tak fordi I kiggede forbi - vi ses i næste uge ;)
- Mette









2 kommentarer:

  1. Flot LO. Må da klart prøve at bruge min Wink of Stella som pensel.... ;)

    SvarSlet