torsdag den 26. marts 2015

Project Life

Hej igen.

Så er det sidste torsdag i marts og derfor også sidste gang jeg blogger som gæst her hos PTW med PL KITTET.
Det har været en fornøjelse :)

Denne uge ser min side sådan her ud.



Siden er meget enkel, synes guldet pynter i sig selv.
Jeg har brugt et 3x4 GRID CARD til min journaling.


Jeg havde fødselsdag og der blev flaget for mig. Himlen var så smuk, og med træ rammen omkring billedet, blev det meget fint.


Jeg har sat 3 små hvide dots på kortet.



Min fødselsdag blev bla. fejret på mit arb. Så der var guld papiret helt perfekt :)
Ha ha jeg smiler over hele femøren.



Fik en masse blomster, og derfor var kortet bag perfekt til det billede.
 Jeg har igen klippet en label ud af et af de små 3x4 kort og brugt til at skrive på.
Et af de medfølgende kameraer og en dots i midten.


Det var alt for mig.
Håber det har været med til at inspirere :)

Christina Palm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar