torsdag den 19. marts 2015

Project Life

Hejsa.

Heldigvis er det torsdag igen, og det er tid til jeg skal blogge.
Som sagt før, synes jeg man kan få lavet en masse sider med PL KITTET. Der er rigtig mange kort med.
 Kortene kan bruges til næsten alle lejligheder, og man kan evt. sætte en farve til ved enten papir eller pynt.
Jeg har valgt lidt røde ENAMEL DOTS, for ikke at blomsterne og sushi billedet blev for dominerende.



Et meget simpelt kort. 


Banneren med Treasure these moments er klippet ud fra et af de 3x4 inch. kort der er med i kittet. Så har jeg sat det på med 3D PUDER 
Jeg har lagt et kort under billedet, for at få lidt mønster på.



Har punchet nogle hjerter og en stjerne fra en rest fra et kort jeg i forvejen havde klippet i, og sat det på som et lille filler kort.


Enjoy the little things er igen noget jeg har klippet ud fra et kort. Jeg har sat lidt ternet papir bag, for at lave en lille ramme om.
En pil lavet i det med følgene kork, og igen en lille rød dots.
Klippet en strimmel af et lille kort og lagt det på for at få lidt mønster.


Det var alt for denne torsdag, håber vi ses igen næste uge, hvor jeg blogger for sidste gang i marts mdr.

Ses Christina Palm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar