tirsdag den 3. marts 2015

Kort med distress ink

Jeg har været igang med at lave kort, hvor jeg har leget med Distress Ink og Mama Elephant stempler.

Det er der blevet følgende kort ud af.


Først lidt til Herrerne, hvor jeg har brugt et lækkert maskulint sæt stempler fra Mama Elephant. Desuden har jeg brugt et stempel fra Kaisercraft, Kan fås i butikken, til at lave baggrunden.
Til baggrunden har jeg duppet forskellige Distress ink på mit underlag, og herefter spayet lidt vand på, og til sidst stemplet. Det gør at man får et meget rustikt aftryk.
Til sidst er det sat på en base af hvidt karton, ved hjælp af 3d puder.

Et simpelt, men stadig maskulint kort.




På samme måde, og med de samme materialer er følgende kort lavet.



Jeg har også lavet et lidt mere feminint kort, men igen ud fra samme teknik.
Her har jeg stemplet blomsten, der fås i den fysiske butik, med distress ink, og bagefter påført lidt ekstra farve med en vandpensel. Hefter har jeg stemplet med endnu et mama elephant stempelsæt.

Et yndigt, feminint og enkelt kort.



Håber I har fået mod på, at bruge jeres Distress ink til mere end blot at sværte kanter.


God dag
*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar