torsdag den 29. januar 2015

Project life kit januar - endnu en PL side

Så er jeg her igen med en PL side med det lækre januar måneds PL kit. Som lovet/varslet sidste torsdag, så vil farverne denne gang være neutrale, men der vil være masser af glitter.


Jeg har lavet tre shakerbokse til denne PL side. Her følger en lille how2 til hvordan jeg har lavet dem.


Jeg skar et PL kort til, så jeg (i dette tilfælde) kun havde rammen tilbage. Dernæst skar jeg en firkant, der var en anelse mindre end PL kort-rammen ud af en rest fra en af overlays'ne fra kittet. Overlayoutet limede jeg fast bag på rammen med dobbeltklæbende tape.


Dernæst satte jeg 3-d puder bag på rammen. Jeg pillede beskyttelsespapiret af på tre af siderne inden jeg satte rammen fast på et grid-kort. På den fjerde side, hvor jeg endnu havde beskyttelsespapir på, her hældte jeg en masse glimmer ned, fjernede beskyttelsespapiret og limede dermed den sidste side fast til grid-kortet.


Færdig er nu mit shakerkort lige klar til at blive dekoreret.


Her er endnu et shaker kort. Jeg har ladet noget af PL-kortets motiv (pile og hjerte) blive siddende på kort-rammen.


Bag på rammen satte jeg et overlay med tekst (alle ugens dage), og så pyntede jeg med et par billeder og to udstandsede stjerner, som blev dækket med flydende lim og glitter.


På dette kort bibeholdt jeg vimplerne.


Her har jeg embosset med hvidt på hvidt papir og dernæst malet med grå vandfarve henover. Øverst sidder et overlay.


Det var alt for mig i denne omgang. Jeg håber du har fået en masse inspiration til at bruge kittet :o)

Eva

2 kommentarer: