fredag den 16. januar 2015

Godt Nytår

Godmorgen :)

Så blev det fredag og jeg er på banen igen. Denne gang med at layout med begge mine børn på. Det sker ret sjældent at de begge er på samme foto. Jeg tog billedet nytårsaften, inden vi kørte til nytårsfest. Jeg fik dem til at sige godt nytår idet jeg tog billedet. 





Til baggrund har jeg brugt Teresa Collins - Striped Wood.
Den lyserøde stimmel med hvid pletter er også Teresa Collins - Life Emporium, Multi Stripe.
Stjerne-hjørnet samt den ene cirkel er ligeledes Teresa Collins - Tinsel & Company, Star Paper.
Taggen er bagsiden af det ovenstående Star Paper.
Jeg har også brugt en strimmel vellum.

Pynten består af:
Sytråd.
Rub-on fjer fra Jenny Bowlin - en del af Majkittet
Paliet-pil fra Heidi Swapp - Disco Arrows.
Sløjferne er kartonrester foldet til sløjfer med et stykke washitape på. 
Thickers'ne er fra American Craft og hedder Sunrise.
Bling er fra mine gemmer, men kan fortælle at de hedder; Say It In Crystal fra Prima Marketing.

Det var alt for denne gang.
Håber I får en dejlig weekend. 
- Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar