fredag den 9. januar 2015

Art journaling

Jeg må indrømme, at jeg er blevet en smule bidt af Art journaling. Det er meget forskelligt hvor ofte jeg laver noget. Nogle gange er det næsten det eneste jeg laver, andre gange går der længe imellem jeg får lavet nogle sider.

Her er tre bud på nogle art journaling sider.


Denne side er farvelagt med Gelatos. Jeg har kommet farve på min side, og har derefter blandet det sammen med en vandpensel. Bagefter har jeg kommet gelatos på et cover a card stempel, og stemplet ned på min side. Så har jeg arbejdet med et træstrukturstempel, og sort vandfast sværte. Desuden har jeg arbejdet med stempler fra Dina Wakley og Mama Elephant.

Jeg har lavet to andre sider også.



To sider lavet i samme stil. Til disse sider har jeg brugt Distress Ink. Ligesom den foregående side, er der på disse sider stemplet med Cover a card stempler. Jeg har også her brugt stempler fra Dina Wakley. Og ellers brugt stickers bogstevaer og en god sort pen.


God dag
*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar