fredag den 26. december 2014

Mere fra December Kittet

Godmorgen Alle Sammen.

Håber I har haft en dejlig jul? :)

I dag vil jeg vise Jer et layout lavet med materialer fra December Kittet
Jeg har virkelig fået meget ud af månedskittet - indtil videre - og jeg har stadig massere ting tilbage.

Jeg har lavet endnu et layout i 8,5 x 11 inch. Jeg er blevet rigtig glad for formatet og synes det passer rigtig godt sammen med kvadratiske billeder.





Decemberkittet:
Teresa Collins : Tinsel & Company - Stars
October Afternoon - Daily Flash Thickers

Foruden decemberkittet har jeg brugt:
Modge Podge Mold'en - Gems
Doiley - denne kan man selv skære på Silhouetten
Papsugerør


* Et lille tip. Hvis du har en washitape som er 'svag' i farven/mønsteret, så prøv at lægge flere lag oven på hinanden, indtil du får den ønskede farve/effekt.


Det var alt for denne gang.
Jeg ønsker Jer alle en dejlig kreativ weekend og et Godt Nytår :)
Vi ses i 2015.
- Louise

2 kommentarer: