mandag den 22. december 2014

Julekort.

Jeg har lavet et julekort med materialer fra december kittet. Papiret er Simpel Stories og Teresa Collins, det findes i den fysiske butik hos PTW. De små "gule" strimler er faktisk et stykke guldkarton men det er lidt svært at se på billederne. 
Tekststemplet er fra Justrite sættet hedder "Noel Christmas Ornaments". Jeg har standset en rund cirkel ud, ladet den side i dien mens jeg har sværtet med Distress ink, "Pumice stone" så har jeg stemplet min tekst og og efter følgende malet den med "Wink of Stella" "Gl clear", hvilket givet en fantastisk og alligevel diskret glitter overflade. den Og så har jeg brugt Stjerne dies fra Marianne design.






Glædelig jul,

Susanne.

1 kommentar:

  1. Rigtig sødt kort. Og fin detalje med den hvide kant på cirklen - god teknik, der skal prøves.
    Og så ser jeg frem til besøg i den fysiske butik ifm. marathon scrap 3. januar. Glæder mig :o).
    Dejlig decemberdag herfra.
    Kh. Anette

    SvarSlet