fredag den 7. november 2014

Trick or Treat

Halløjsa :)

Så blev det blog-tid for mig igen.
Jeg vil vise Jer et meget tidskrævende layout. Jeg var ved at opgive det, snyde og lave det om flere gange men jeg hængte i og blev færdig... Og nøj, hvor er jeg glad for jeg ikke gav op. :)


Jeg fandt en skabelon på nettet (fra TheCutShoppe) som jeg fik over i mit Silhouette bibliotek.
Så fik jeg skåret den hvide baggrund (den med hullerne) ud på min Silhouette - som jeg har døbt Bertha. Jeg har også skåret titlen 'Trick or Treat' på Bertha.

Derefter begyndte jeg det store arbejde med at få fyldt hullerne nu.
- Det er en super god måde at få brugt sine rester på -
Billedet har fået en sort matte.
Jeg satte en kvist karton bagside på layoutet både for at holde på alle papirstumperne men også fordi jeg havde fået skåret en ramme på den hvide baggrund, således at den blev lidt mindre end 12x12.
Til sidste pyntede jeg med mine elskede sequins.

Journalingen er selvfølgelig skrevet med denne pen.


Min lækre Batman <3



Det var alt for i dag.
Kan I have en rigtig god weekend :)
- Louise

1 kommentar: