fredag den 14. november 2014

Project Life Gold Edition.


Godmorgen alle sammen.

Så er der dælme ikke mange timer til Scrap-a-Mania og jeg GLÆDER mig som et lille barn til juleaften. For at få tiden til at gå lidt stærkere, så har jeg lidt Project Life til Jer.

Jeg er gået all-in på guld i dette spread <3


Jeg bruger Picasa til at redigere mine billeder i.


Titelkortet som oprindeligt bestod af de to nederste rækker ('a week in the life' og pilene).
Jeg har pyntet med sequins, glittertape, dymo stickers og guldbogstaver.


Jeg fik da også plads til mine hjemmelavet stempler, som du kan læse mere om her :)


Takket være Picasa, lykkedes det mig at printe et firkantet billede ud på min Selphy - YAY!

Materialelisten:
Journaling og filler cards fra My Minds Eye - Charmed.
Guldbogstaver fra Chic Tags.
Gold Label Stickers fra Chic Tags. 
Inka Gold - Yellow Gold.
Guld doilies fra Studio Calico.
Guld dymo stickers fra Maggie Holmes (Crate Paper).
Sort dymo stickers fra Pebbles.
Sort karton til fotomatter.
Hvidt karton til baggrund.
Sidste men ikke mindst, min elskede Zig Pen til journalingen :)

Det var alt for i dag.

Hvis du kommer til Scrap-a-Mania, så kom over forbi Picturing The Worlds stand og sig hej og se alle de lækre varer som Anja og Jesper har med :)
Vi Ses!

- Louise

1 kommentar: