torsdag den 6. november 2014

O Tannembaum....

Hej,

Jeg er Pia fra Pia’s CreativeWorld
For ikke så lang tid siden spurgte Anja mig, om jeg kunne tænke mig at være gæstedesigner for Picturing The World i november. JA da, svarede jeg! :)
Det er derfor med glæde, at jeg her i denne måned vil gøre mit bedste for at dele inspiration med Jer. Da Julen jo står for døren vil jeg fokusere mest på julekort, men hvem ved, måske popper der lidt andet godt op.
I dag har jeg leget med et af de nye stempelsæt fra dejlige Mama Elephant. Personligt er jeg rigtig glad for Mama Elephant af to årsager;
1) Kvaliteten af deres clear stamps. De stempler efter min erfaring perfekt hver gang.
2) Deres stempler er velegnede til CAS stilen (min favorit stil).
 
I dag vil jeg vise Jer et Julekort, som jeg har lavet med design papir af My Mind’s Eye og Simple Stories. Og jeg har sandelig også en video til Jer.
 
Det er selvfølgelig ikke gået min næse forbi, at Picturing The World har fået en af mine store favoritter hjem i butikken. Og YES! Det er Wink of Stella…..Weeeee…..I love glitter & shine…..oh, la la la...
Jeg har derfor gjort brug af både min ”Gold” og ”Clear” Wink of Stella pen på dagens kort.
Hvis du gerne vil se, hvorledes jeg har lavet kortet fra start til slut, så se med her på min video. Og bare rolig, jeg taler dansk på videoen ;)
 
  
Den årvågne seer har muligvis bemærket, at min video ikke viser brug af ”Clear” Wink of Stella. Det skyldes, at jeg efter at have skudt videoen fik den indskydelse at tilføje lidt på tekst banneret. Ja, jeg kan ligesom alle andre, ombestemme mig i sidste øjeblik ;)
 
 




Det har været en fornøjelse at hygge med Jer i dag.
Jeg vil komme med mere inspiration til Jer hver torsdag i november måned, så kom og kig med. Og hvis du ikke er allerede er følger af Picturing The Worlds blog, så synes jeg da, du skulle overveje det i dag. Kom nu…..hvad kan det skade? Måske en overload af inspiration…er det så slemt? ;)
Torsdags hilsner,
Pia :o)
 
Ps. Kommer du forbi Scrap A Mania i Roskilde i denne måned? Jeg har den store ære, at sidde med i Designers Workshop hos Picturing The World. Kom og kig forbi. Jeg elsker at hilse på scrappere IRL.
 
 Alternative materialer hos PTW:



 

3 kommentarer:

  1. Super flot kort Pia. Jeg er selv vildt forelsket i de penne, må jeg indrømme, efter at Gitte gav mig en formidabel lektion i dem på messen i Fredericia.

    SvarSlet