torsdag den 6. november 2014

Jeg laver da lige et akvarelmaleri...

Stille og roligt er det som om efteråret er ved at indfinde sig.
Javist, det er tidligt mørkt og vådt, men samtidig er det så hyggeligt og farverne denne årstid byder på er jo helt uden lige...
Med dette og Allehelgen blev dette kort til…

Jeg har snydt en hel del, jeg har nemlig ikke håndtegnet det fine græskar.


Med Distress Markers har jeg farvelagt mit stempel.
Stemplet er Tim Holtz "Halloween Blueprint" som Anja vist stadig har et par stykker tilbage af i den fysiske butik.

Man behøver ikke skynde sig med farvelægning, det er endda muligt at drikke kaffe og tale i telefon imens ;-)
Efter stemplet er farvelagt sprayes det med en lille smule vand.

Stempelaftrykket kommer til at se sådan ud.
Jeg har stemplet på Distress Watercolor Cardstock, som er et virkelig lækkert stykke akvarelpapir.

Så er det blot at gribe en vandpensel og trække farven væk fra stregerne ind mod midten.
Super nem måde at blive akvarel-kunstner på :-)

Når nu det regner, så husk at nyde alot det gode denne tid byder på.

Kristina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar