torsdag den 27. november 2014

Funky Batik med Distress Inks

 
Hej allesammen,
 
Så er det blevet den sidste torsdag i november og dermed mit sidste indlæg som gæstedesigner for Picturing The World. Det har været en fornøjelse, at hygge med Jer hver torsdag :o)
 
De forrige torsdage her i november har det handlet om jul, men denne gang skal vi glemme alt om julen for et øjeblik. Denne gang skal det handle om farver og party!
 
Jeg har lavet dette kort til Jer, hvor jeg har leget med Distress Inks. Og selvfølgelig har jeg også en video til Jer.
 
 
Til dette kort har jeg brugt Distress Inks på akvarel papir til polaroidrammen, samt brugt Distress Inks sammen med en stencil til at lave mønsteret på kortbasen.

 
 

 

 
Den lille søde ballonhund har fået et lag med Wink of Stella "Clear" for at give den et flot og let glimmer look.
 
 
 Tak for denne gang.
 
Pia :o)
 



Materialer:


Alternative materialer:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar