fredag den 3. oktober 2014

Oktoberkittet som layout


Hej alle sammen.

Så blev det endelig fredag og weekend. Synes godt nok den  har ladet vente på sig!! 
Men nu er den her og det skal da fejres med et layout :)

I dag har jeg brugt Oktoberkittet fra Kit-klubben...  Den der dryp-dryp-dryp lyd du kan høre, det er bare mig der savler. Jeg siger Jer det er et fantastisk lækkert kit i denne måned. Lækre farver, papirer, pynt, stickers og fede udfordringer. Nå, ikke mere snak - her er det så: 


Det eneste jeg selv har tilføjet, som ikke indgik i kittet, det er sytråden og pennen til doodlingen og journalingen. 




Kittet er spækket med 'mærkevarer' - hø hø hø :) : 
October Afternoon, Dear Lizzy, My Minds Eye, Crate Paper og Studio Calico.
Mums, siger jeg bare.

Kan I have en rigtig dejlig weekend.
Og rigtig god fornøjelse til alle Jer der skal til Convention. 
Husk at kigge fordi Picturing The Worlds stand til en masse fede varer og gode tilbud.

- Louise


1 kommentar:

  1. meget fint, og lækkert med din doodeling og twine… ja man kan ikke andet at holde af med de lækre ting:-)

    SvarSlet