søndag den 26. oktober 2014

Mormors dejlige hjælper


I denne uge, uge 43, er det KNÆK CANCER uge.
Det passer jo perfekt med dette layout, af min datter, som hjælper hendes mormor,
med at stive orkis-brystsløjfer. 
Sløjfer der bliver solgt - og hvor ALLE pengene går til STØT BRYSTERNE.

Til min baggrund har jeg klippet en brystsløjfe i papir, som jeg har brugt som maske.
Har puttet lyserød Distress Stain på noget køkkenrulle, og duppet rundt om masken.

Alle kanterne er flosset, og farvet med den samme lyserøde Distress Stain farve. 


Jeg har brugt papir fra Teresa Collins - Urban Market. 

Jeg har på baggrunden også brugt forskellige masker/stencils
som jeg har "malet" med Distress Spray Stain sølv, samt stickles frosted lace.



Glimmerkarton som baggrund på billedet. 


Har brugt nogle af de nye Thickers: Good Tidings - sort. 

Har også brugt forskellige Chipboard figurer, 
som er malet med Distress Spray Stain sølv



Ha' en dejlig og kreativ søndag,
Annette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar