fredag den 26. september 2014

True love... i blå :)


Hej alle sammen.

Så blev det fredag og tid til dagens layout. I dag vil jeg vise jer et layout med min søn og mine svigerforældre. Og ja, jeg er gået all-in på blå :)


Baggrundspapiret er fra Allison Kreft (Echo Park) og hedder Everyday Electric.
Det stribede papir ude til venstre er fra Heidi Swapp. Det kommer som helt hvidt papir og så mister/distresser/sprayer man på papiret. og dernæst tørrer det overskydende væk.
Under billedet har jeg brugt hvid gesso. Et område med frihånd og et område med en mask fra Mr. Huey (Studio Calico). Jeg har også brugt to stykker mønsterpapir som jeg har revet ud i passende størrelser. Det øverste er fra SODAlicious - Mosaic og det andet er fra Studio Calico.

Pynten består af sequins fra Doodlebug. 
Et kamera fra Amy Tangerine - her ses det dog i en anden udgave.
Doodling med min elskede smash pen.
Skum-trekanter der er embosset med lyseblåt.
En blå-grøn fjer.

Thickers'ne er DIYthickers - altså thickers man selv skal pynte. Jeg - der har absolut INGEN erfaring med at embosse - vælger at gå all-in på området og tænker; Jeg skal da embosse thickers'ne ligesom trekanterne... Hvad jeg ikke liiiiige tager højde for, det er at trekanterne og thickerr'ne er to forskellige materialer... Konklusion, man kan IKKE varme-embosse DIYthickers og få samme resulat som med trekanterne :D Synes dog det ser lidt fedt ud med den ujævne overflade :)






Ha' en rigtig dejlig weekend :)
- Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar