mandag den 1. september 2014

Kræmmerhuse til jul.

Jeg har lavet små kræmmerhus i det fine nye julepapir fra Riddersholm. Jeg har brugt en hjertedie fra Nellie snellen, den hedder Nellie's Multi Frames, MFD 043 og den fåes i den fysiske butik hos PTW. Det fine ved denne die er at den har en lille blondekant som gør kræmmerhuset let og yndigt. Som pynt har jeg brugt Stickles Gold. Grundprincippet i dette kræmmerhus er 2 hjerter som hver har fået 2 folder, de limes sammen og danner kræmmerhuset.








Og de passer selvfølgelig til de trommer som jeg viste i sidste uge.


Glædelig regnvejrsdag

Susanne.





8 kommentarer:

  1. Nej hvor er de bare søde, og faktisk rigtig elegante med den lille blondekant på. Super flot lavet.

    SvarSlet
  2. Tak for inspirationen - det må jeg lave! Bare så flot og smukt

    SvarSlet
  3. waue super skønne, så KAN det godt blive jul ;O))

    SvarSlet
  4. Hvor er de søde, er du allerede i julehumør? knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Hvor er det noget skønt julepynt, du har lavet. De passer rigtig fint sammen, og er jo super gennemførte. Lækkert!

    SvarSlet
  6. Rigtig søde og de skal helt sikkert afprøves ;O))

    SvarSlet
  7. your gallery is just very nice .graphics are very nice . your website it just super. best of luck . do come visit me some time. that goes to everybody who see this. WE.HOBBIESANDCRAFTS.NET. and please sign my guestbook at the bottom of my webpage to let me know you came to see me do send your very good friends ( thank you ) it good to meet new friends. love a beautiful thing.

    SvarSlet