onsdag den 9. juli 2014

Pyntet album

Hej

Picturing the world har nogle skønne stof albums i webshoppen til en utrolig skarp pris og jeg er gået all-in med pyntning af mit.


Jeg har kommet modelling paste gennem en stencil fra Memorybox og mistet med guld  Color shine fra Heidi Swapp.


Albummet skal tørre og derefter nogle forskellige lag papir, tag, kork, tape og glittertape.
Film strip ribbon er fra Tim Holtz.


Lidt blonde i ryggen


 Den fine lille doily er fra Die-namics og består af et sæt med 4 forskellige små doilier.


Metal rammen er fra My minds eye og jeg har pyntet den med nogle bling sten fra Prima som findes i den fysiske butik


Gipsborden har jeg lavet med denne form og Picturing the world har fået en masse lækre forme hjem. Efter tørringen har jeg penslet med Liquid pearls Bisque.


*Gitte*


3 kommentarer:

  1. Kanon flot album, det er bare super flot og rigtig smukt pyntet.

    SvarSlet
  2. Super flot pyntet. God inspiration til det jeg fik købt i går. :)

    SvarSlet