tirsdag den 22. juli 2014

Pl med junikittet

Med månedskittet fra Picturing the world, er der til mange gode projekter i et enkelt kit. Det er lækre kit, hvor man måske til tider bliver udfordret på sin stil, noget jeg selv synes er rigtig fedt. 

Med junikittet er jeg blandt andet kommet lidt videre med min pl. Jeg laver jo, som nogle allerede ved, ikke uge for uge, men bare over stort og småt. Og det er vist meget godt, for pt er jeg håbløst bagefter. Med to småbørn i huset, er det ikke altid at man når det man ellers har planer om.

Men her er en side med billeder fra sidste sommer.


Jeg syntes at det gule papir fra kittet, passede super til stemningen på billederne. Ligesom overlayet med skyerne matchede super godt. Og her skal det nok siges, at jeg aldrig selv ville have købt gult papir. Alt er fra kittet, på nær kortet fra Becky Higgins core kit samt washitapen.


Elsker simpelthen denne clips der var med i kittet, med hjertet og solen er den lige i øjet til denne side.


Jeg stmpler ofte på mine wood veneers, synes det giver en fed effekt.


Sidst men ikke mindst har jeg brugt de fine trekanter der var med kittet.


Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar