onsdag den 4. juni 2014

Layout med kort fra Becky Higgins Core Kits...

Jeg vil endnu en gang vise, at Becky Higgins Core Kits kan bruges til meget mere end Project Life.
Her er kortene, denne gang fra Blush Edition, brugt til et layout.

Jeg har skåret mit billede ud i samme størrelse som kortene fra kittet. Herefter har jeg fundet tre kort, som jeg synes passer til stemningen på billedet. Billedet samt det ene kort har fået en dobbelt base, og de to øvrige blot en enkelt base. Bag de fire kort/billeder har jeg bugt en smule forskelligt restepapir, en papir doily samt lidt filmrulle fra Tim Holtz. 


Jeg har ikke brugt meget pynt, kun en enkelt clips formet som en pil. Titlen på Lo'et er lavet med de lækre stickers fra October Afternoon.


Her får i lige lidt close up...





Håber I har mod på, at springe ud at bruge jeres Core Kits til andet en Project Life.


God dag
Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar