torsdag den 8. maj 2014

Selfie-layout

Rundt om på diverse blogs og Pinterest ser jeg mange layouts, hvor baggrunden er bygget op af to stykker papir og et billede, der sidder hen over stedet, hvor papirerne mødes. Det er den opsætning jeg har liftet her.


Det øverste papir er fra Pink Paislee og det nederste er fra Simple Stories.

Flere steder har jeg kommet et tyndt lag gesso på, og oven på gessoen har jeg kommet lidt grå vandfarve.

Overskriften er lavet med nogle lækre nye Thickers.


For at skabe lidt kontrast på mit layout har jeg sat orange washitape og pinke enamel dots (fra My Minds Eye).

Under mit foto har jeg brugt et clear PL kort fra Becky Higgens med hvidt mønster på. Det er nogle super lækre PL kort, og næste torsdag vil jeg vise en PL side, hvor jeg har brugt masser af dem.


Alle tingene på mit layout kan fås i den fysisk butik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar